Hava Yolları Kuralları, Problem ve Şikayet İşlemleri

Havayolları ile ilgili problem yaşamanız durumunda yapmanız gerekenler hakkında bilgiler içeren yazımız.

Sayfayı Kaydır
TRAVELAND TURIZM
WHATSAPP İLETİŞİM
whatsapp ile iletişime geçmek için bağlantıya tıklayın
Hava Yolları Kuralları, Problem ve Şikayet İşlemleri

Sayın Ziyaretçimiz, Müşterimiz:

Traveland Turizm Anonim Şirketi 10051 Numarası ve 2N1K Seyahat Acentası Ünvanı ile Türkiye Seyahat Acentaları Birliğine bağlı olarak hizmet vermektedir. Firmamız yerli, yabancı bir çok havayolu firmasının biletlerini satmaktadır. Firmamız havayolları biletlerini GDS (Genel Dağıtım Sistemi) (Amadeus, Sabre, Galileo, Travelport) üzerinden satmaktadır.

Firmamızın havayolu firmaları ile direkt olarak bir bağlantısı bulunmamaktadır. Havayolları ile ilgili bir problem yaşamanız durumunda muhattabınız havayolu firması olmalıdır. Herhangi bir problem yaşadığınızda Traveland Turizm A.Ş'den değil ilgili havayolu firmasından destek almanız gerekmektedir. Sıkça yaşanan problem ve şikayetler için aşağıda soru cevap şeklinde açıklama yapılmıştır.


Soru: Biletimi Traveland Turizm A.Ş. 'den Almadım. İadesini Traveland Turizm A.Ş.'den alabilir miyim?

Cevap: Biletinizi firmamızdan satın almadı iseniz iadesinide firmamızdan alamazsınız. Bileti eğer bir acentadan satın aldı iseniz bileti satın aldığınız acentadan yada herhangi bir web sitesinden aldı iseniz bileti satın aldığınız web sitesinin bağlı olduğu firmadan iadenizi talep etmeniz gerekmektedir.


Soru: Yurtdışı Siteden Bilet Satın Aldım. Traveland Turizm A.Ş. İade Yapar mı?

Cevap: Yurtdışı olsun yada olmasın herhangi bir web sitesinden aldığınız bilet için iade yapma yetkimiz yoktur. Sıkça yaşanan sorunlardan biri olduğu için kesinlikle yurtdışı sitelerden bilet almamanızı tavsiye etmekteyiz. Bir çok kişi bu sıkıntıyı yaşamaktadır. Bu yüzden eğer bir uçak bileti satın alacak iseniz biletinizi firmamızdan almanızı ya da Tursab'a (Türkiye Seyahat Acentaları Birliği) bağlı yerli firmalardan almanızı öneririz.


Soru: Yurtdışı Acentadan Bilet Satın Aldım. Traveland Turizm A.Ş. İade Yapar mı?

Cevap: Maalesef yurtdışı acentadan aldığınız bir biletin iadesini firmamızdan alamazsınz. İadenizi bileti satın aldığınız acentadan talep edebilirsiniz.


Soru: Biletimi Traveland Turizm A.Ş.'den Almadım. Biletimde Değişiklik Yapmak İstiyorum Traveland Yapabilir Mi?

Cevap: Bir çok havayolu biletleri GDS sistemleri üzerinden biletlendiği için bu işlemin bilet satın alınan kanal üzerinden yapılması gerekmektedir. Fakat bazı havayolu firmalarının bilet değişiklik işlemlerini yapabilmekteyiz. Bu tarz bir durumla karşılaşmanız durumunda biletinizde değişiklik yapılıp yapılamayacağını çağrı merkezimizden öğrenebilirsiniz.


Soru: Biletim Vardı Hava Yolu Firması Uçuşa Kabul Etmedi Traveland Turizm A.Ş. Sorumlu Mu?

Cevap: Hangi nedenden olursa olsun uçuşa kabul edilmemeniz durumunda firmamız sorumlu tutulamaz. Traveland Turizm A.Ş. uçuşu geçekleştiren havayolu firması değildir. Traveland Turizm GDS sistemleri üzerinden bilet satışı yapabilen bir seyahat acentasıdır. Böyle bir durumla karşılaşmanız durumunda kendinizi haklı görüyorsanız ilgili havayolu ile iletişime geçmeniz gerekmektedir.


Soru: Uçak Biletimin İadesini Satın Aldığım Kanal Yapmıyor. Traveland Turizm A.Ş. Yapar Mı?

Cevap: Farklı firmalardan, acentalardan ve web sitelerinden alınan biletlerin yurtiçi olsun ya da olmasın Traveland Turizm A.Ş.'nin iade yetkisi bulunmamaktadır. İadenizi bileti satın aldığınız kanal üzerinden talep etmeniz gerekmektedir. Bu konuların dışında merak ettiğiniz sorular var ise bizlere mail yada whatsapp iletişim hatlarımızdan ulaşabilirsiniz. Saygılarımızla Traveland Turizm A.Ş.